Mobilní casino a další možná spolupráce

Karetní večery
- tento model nabízí naše mobilní casino převážně pro restaurační zařízení, bary, kavárny, kluby apod., které chtějí něco nevšedního, pobavit své hosty a v neposlední řadě se i prezentovat.

Vyzkoušenou variantou jsou tzv. karetní večery. Znamená to po dobu alespoň jednoho měsíce a min. 1x týdně uspořádat pro své hosty karetní večer. Podstatou tohoto večera je naučit hrát hosty vybrané karetní hry (Black Jack, Poker, Gotes), vysvětlit něco z historie, dopřát hráčům trochu adrenalinu a hazardu, ale to vše bez event. ztráty finanční hotovosti. Hosté obdrží při vstupu určitou částku ve fiktivní měně a za ní po celý večer hrají. Záleží jen na nich, zda prohrají nebo finanční částku zhodnotí. Na konci večera je jim výhra napsána na šek, který je jim při další návštěvě směněn opět na fiktivní hotovost a znovu mají možnost hrát. Toto se celé opakuje po dobu karetních večerů. Na konci posledního večera je dražba, na které si úspěšní hráči mohou vydražit nějaké ceny – večeře pro dva, láhev vína, láhev sektu, vstupenky na akce apod.( záleží na objednateli).

Náklady a zisky
- provozovatel restaurace si zvolí částku, kterou hráči zaplatí při vstupu. Naše cena je při úvodním večeru taková, aby náklady za karetní stoly, krupiéry a celkový servis byly pokryty  i při event. menším počtu hráčů z vybraného vstupného. Tím pádem nemá objednatel žádné výdaje a naopak zisk je tvořen konzumací hráčů a při dobré marketingové strategii i větším počtem hráčů.

Ceny jsou tvořeny individuelně v závislosti na konkrétním zařízení a dohodě.

Další model spolupráce nabízí naše mobilní casino pro účastníky výstav a veletrhů, kteří chtějí pro své návštěvníky připravit zajímavý doprovodný program a zvýšit jejich pozornost na své vystavované produkty. 

Jeden z  modelů je následující:
- Ve spolupráci s vystavovatelem postavíme na jeho stánku některou z našich kasinových her. Ve většině případů se jedná o ruletu, neboť se k tomuto hracímu stolů vejde nejvíce návštěvníků a je asi nejatraktivnější. Zákazník, který u vystavovatele zakoupí nějaký výrobek v určité hodnotě, dostane např. 1000, 2000, 3000party dolarů, se kterými jde hrát. Je určen nějaký časový limit (15, 20 nebo třeba 30 minut) a po jeho skončení má, v případě výhry, možnost vyhrané fiktivní peníze směnit za nějakou cenu. Ceny mají různou hodnotu (např. kšiltovka - 1000 party dolarů, tričko - 2500 PK, kapesní nůž - 5000PK,  bunda - 10 000PK atd.). Tento systém zaručuje vyšší návštěvnost pro vystavovatele a navíc nabídne zákazníkům něco nového, neokoukaného a v neposlední řadě i větší atraktivnost stánku. 

Tento systém byl již několikrát vyzkoušen a vždy byl velmi příjemným zpestřením. 

Každý host při zakoupení např. nějakého drinku obdrží kartičku s názvem toho, co si právě zakoupil. Jde k libovolnému hracímu stolu, kde má možnost si zahrát o další drink zdarma. Poměr výher je v tento okamžik omezen (bez rozdílu druhu hry) na 1 : 1, 2 : 1, 3 : 1 apod. V případě prohry je mu tato kartička odebrána. V případě výhry je mu předána jiná barva kartičky, avšak se stejným názvem drinku jaký sázel. Samozřejmě v poměru jaký hráč vyhrál – 1 kartička, 2 kartičky, 3 kartičky. S touto novou kartičkou si dojde k baru, kde je mu oproti ní vydán další drink zdarma.

Tato varianta se používá v podnicích, kde je potřeba zvednout návštěvnost a připravit pro návštěvníky něco zajímavého a zároveň zvednout zájem o určitý výrobek (právě např. druh alkoholu).

 

 

 

Created by Roman Kunert and his team | Powered by PublicMC | Supported by MediaMC | © 2005 - 2024